Saturday, July 9, 2022

Marteniçka Dilek Bilekliğini Duydunuz Mu?

Baharı beklerken bu yıl (2022) tam da 1 Mart'ta Marteniçka bilekliklerinden haberdar oldum. 

Balkanlardan gelen bir gelenekmiş. (Anneannem de oralardandı ama hiç duymamıştım.) 1 Mart’ta dileğinizi dileyip bileğinize takıyorsunuz, 1 Nisan’da da bir bahar dalına bağlıyorsunuz. Leylekleri veya kırlangıçları gördüğünüzde de çıkartabilirsiniz. Hangisi daha önce olursa. 

Bu bileklikler satın alınamıyor; ya kendiniz yapıyorsunuz ya da hediye olarak alıp verebiliyorsunuz.

Hemen nasıl yapıldığını öğrenip kendime yaptım ve her zamanki dileklerimle bileğime bağladım. Bu fotoğraf o bahar dalının işte. Ben yeni öğrendim ama çok da bilen varmış; sabahın 10'unda ağaçta bir sürü kırmızı-beyaz bileklik vardı.

Benim yaptığım şöyle bir şey:



Bir sonraki Mart'a hazırlık, seanslarımın* yanında hediye etmek için bunlardan epey miktarda yaptım. Herkes kendi yapmak istemeyebilir, biraz uzun sürüyor bu şekilde yapmak. İsterseniz iki ipi bükerek de olur ama aslı böyle.


Özelliği beyaz ve kırmızı iple yapılması.

İpleri bükmek isterseniz de böyle bir şey oluyor:

(Bunu mesafeler sebebiyle ulaştıramadığım bir dostuma tarif etmek için yapmıştım; size de kısmetmiş.)


Şubat ayında hediye etmeye başlamayı seçtim. Bakalım...

Her neyse, çok uzattım.

Bugün hava çok güzel. Ben de Kalamış Marina’nın çimenlerinde çıplak ayak hem topraklanıp hem de güne keyifli başlama ritüelimi yaparken - biraz beden hareketi, biraz güneşlenme, biraz temiz hava, biraz garip garip bakanları umursamıyor olmanın keyfi derken - size de doğaçlama iki his yüklemesi yapmak geldi içimden. 

His Yüklemesi bir Theta Healing tekniğidir. 

Sistemimizde / bilgi bankamızda / anılarımızda olmayan, alışık olmadığımız bazı hislerin ruhumuza tanıtılması, hatırlatılması olarak düşünebilirsiniz. Bir çocukla beraber koşup oynadığımızda "Çocuk olmak böyle bir şeydi," diye hatırlamamız gibi.

Etraftan gelen sesleri hoşgörün lütfen.



Ve bir de olumlama. 
Her gün bunu söyleyerek güne başlamak çok fark yaratıyor; benden söylemesi...


*Access Consciousness Mantrasıdır.

Gündelik yazılarımın olduğu diğer bloguma göz atmak isterseniz linki aşağıda:


*Online seanslarım mekanların enerji temizliği, kişisel enerji temizliği, enerji blokajlarının çözülmesi, bilinçaltı olumsuz kodların temizlenmesi, çakraların değerlendirilmesi ve dengelenmesi, sonrasında da dengede kalması için tavsiyeler gibi pek çok konuyu içeriyor. Theta Healing, Access, Pranik Şifa ve bunların Taocu çalışmalarla desteklenmesi gibi birçok teknikle de yüzyüze seanslar ve eğitimler de veriyorum. 

Aşağıdaki linklerden Özgeçmişim'de aldığım eğitimleri ve Yaptığımız Çalışmalar'da da uygulamada olan seans ve eğitim bilgilerini detaylı olarak  görebilirsiniz.





*Yaşamınızda daha az stres daha fazla kolaylık yaratın



Yaşamın tümü bize kolaylıkla, neşeyle ve ihtişamla gelir.


No comments:

Post a Comment

Güncel Çalışmalar & Sürprizler

Bioritm Beauty Institute ile birlikte, onların harika ev sahipliğinde keyifli bir tanıtım toplantısı yaptık. 36 yıllık geçmişi olan Bioritm&...