Thursday, July 20, 2023

21-Günlük Hayatımızı Upgrade Ediyoruz Programı Hakkında


Bu yıl doğumgünüm itibariyle numerolojik olarak tamamlanma yılıma giriyorum.Bu da bana başlanan işleri toparlayıp gerçekleştirme zamanının geldiğini hatırlattı. 

Dolayısıyla Eylül sonu Ekim gibi - sağlam olsun diye böyle derim, sonra dayanamam Ağustos'ta başlarım - 21 günlük paket halinde bir program hazırlıyorum.

Her gün 10 dakikayı geçmeyen kısa videoları ve bunları destekleyen pdf dosyalarını programa katılmayı seçenlere whatsapp grubu üzerinden paylaşacağım. 

Bir veya iki defa da canlı yayınla soruları cevaplar, deneyimleri dinleriz.

İçerik nedir derseniz, 
20 yıldan fazladır biriktirdiğim, hayatımıza keyif katacak, neşe katacak, kolaylık katacak; kısıtlayıcı inançlardan, enerjilerden arındıracak; sonsuz olasılıklara, imkanlara, fırsatlara erişimimizi kolaylaştıracak, kolay olan ve neşeyle uygulanan ne varsa sırasıyla paylaşacağım. 

Sırasıyla derken, aklıma geliş sırasıyla :)))

Size ne gerekiyorsa aklıma o gelir. Enerjiyi takip etmek deriz buna.

Güvenin siz bana. Güzel olacak!

Veya güvenmeyin, deneyin! Bu daha iyi olur. 

Birinci günü buradan sizinle paylaşayım. Bakalım ilginizi çekecek mi.

Beğenirseniz ve sonbaharda programa katılmayı seçerseniz duyurusunu Instagram, Facebook, bir yerlerde görürsünüz mutlaka. 

Veya görmezsiniz... 

O zaman da sizin için doğru zaman değilmiş deriz. :))

Kısaca söylemek gerekirse, önce çok kolay şekilde Alpha beyin dalgasına geçmeyi gösteririm size, böylece gün boyu sizi streste tutan Beta'dan kurtulursunuz. 

(Beta doğada ceylanın aslandan kaçarken içinde bulunduğu beyin dalgası. Savaş-kaç. 10 dakika falan sürüyor en uzunu. Sonra ceylan ya ölüyor ya kurtuluyor ve aslan da ya doyuyor ya doymuyor ama o stres o kadar sürüyor işte. Bizde 7/24/365! Pek sağlıklı değil doğrusu.

Sonra yaşam alanlarımızı ve enerji alanlarımızı temizleriz. 

Hayatımızdaki stres kaynağı durum ve kişileri doğru yerlerine yerleştiririz.

Geçmişten, ebeveynlerden, toplumdan bilerek veya bilmeyerek edindiğimiz bilinçaltı negatif kalıplardan, kısıtlayıcı inançlardan arınırız.

Biraz kuantum frekans cihazıyla aura ve çakra taraması ve düzenlemesi yaparız. Uzaktan. Kuantum alandan. Bilen alandan.
Mini bir kuantum aygıt bu. Telefonda app'i var; oradan kumanda ediliyor. 



Şöyle bir şey çıkıyor işte.




Burada ilk dört çakra çok güçlü, en düşük olan - ki onlar da standardın epey üzerinde - Boğaz, Alın ve Taç çakraya çalışmayı tavsiye etmiş. İstersek hepsini manuel işaretler hepsini daha da yükseltiriz.

Gereken yerlere de böyle dengeleme yapıyor.


 "Nasıl olur?" demeyin! "Nasıl oluyor acaba?" deyin. :D

Sonra bu harika soru kalıplarından yaparız.

İlerleyen zamanlarda da size özel olumlamaları bilinçaltınıza nasıl yükleyeceğinizi falan gösteririm.

Astrolojik olarak şanslı günleri, her günün şanslı saatlerini veririm.

 Son yaptığım takvimde işaretlemiştim mesela kişiye özel.


Semboller, sayı sekansları başka - hokus pokus görünümlü - ne gelirse aklımıza öyle devam ederiz. 

Şu anda taslak bu.

On defa değişir daha, o yüzden net bir program şu anda vermiyorum.

"Writing is rewriting," deriz. Yazmak daha çok tekrar yazmaktır.

Ben çocuğuma yazdığım notu bile iki üç defa revize ederim. :D

Sizin için de güzel bir şeyler ortaya çıkartmak için biraz zamana ihtiyacım var.

Güzel günlerde görüşmek üzere.

Yaşamın tümü bize kolaylıkla, neşeyle ve ihtişamla gelir. Bundan daha iyi nasıl olur?


No comments:

Post a Comment

Güncel Çalışmalar & Sürprizler

Bioritm Beauty Institute ile birlikte, onların harika ev sahipliğinde keyifli bir tanıtım toplantısı yaptık. 36 yıllık geçmişi olan Bioritm&...