Saturday, July 29, 2023

Hayatımızı Upgrade Ediyoruz - Tanıtım Videosu


21 Eylül 14:30'da başlatmayı planladığım 21-Günlük Hayatımızı Upgrade Ediyoruz Programının tanıtım video'su hazır. Göz atmak isterseniz...

Her gün en uzunu 25 dakikayı geçmeyen videolar ve destekleyici kaynaklar, kitap/film isimleri vs paylaşacağım. 

İçerikten bahsettim ama siz yine de güvenmeyin ona sadık kalacağıma. Aklıma gelen her şeyi anlatırım. Artık o günlerde neye ihtiyacımız olursa. Şimdiden Sayı Sekanslarından bahsetmediğimi hatırladım bile. Çok severim, çok kullanırım. Şu anda bileğimde bile (81721973∞) var.

Bence grup da ilginç bir grup olacak. Hep öyle oluyor. Şimdiden kimlerin katılacağını çok merak ediyorum.

Programın bütünlüğünü bozmamak için bunu Pilot Video yapmayı seçtim. "İlk günü önceden paylaşayım fikriniz olsun," demiştim, biliyorum ama sanki böyle daha aydınlatıcı oldu. İlk gün yine ilk gün olacak. 

Bakın bakalım hoşunuza gidecek mi? 

(Çevreden gelen sesler için özür dilerim. Fazlaca doğal bir video olmuş!)








Keyifle, neşeyle, güzel günlerde görüşmek üzere...

Bundan daha iyi nasıl olur?

No comments:

Post a Comment

Güncel Çalışmalar & Sürprizler

Bioritm Beauty Institute ile birlikte, onların harika ev sahipliğinde keyifli bir tanıtım toplantısı yaptık. 36 yıllık geçmişi olan Bioritm&...