Monday, November 20, 2023

Yılbaşı Hediyelerimiz


Bu yılbaşında kendinize ve dostlarınıza enerjetik hediyeler vermek isterseniz diye sizlere çoktandır uyguladığım çalışmalardan hediye paketleri yaptım. 
Bana tek bir tane seç deseler, ben bunu seçerdim mesela.                    
En azından bir defa deneyin diye yılbaşına kadar promosyon da yaptım.

Her türlü sorun (iş, ilişki, ne olursa), sıkıntı, endişe, zorluk, engel, hatta aile içi anlaşmazlık - ki Hawaii'de Kahunalar zamanında ilk ortaya çıkış sebebi budur - için oluşma sebebinin oluştuğu andan enerjisinin temizlendiği bir sistem. Çok hızlı ve çok etkili. Denemeden anlamak mümkün değil; aslında "anlamak" zaten mümkün değil; deneyimlemek diyelim.

Tabi başka paketler de var:



Frekans gönderimi, yaşam alanınızı ve yaşamınızı bolluk bereketi size çekmeyi mümkün kılacak titreşime uyumlamak şeklinde açıklanabilir. Alıcınızı Netflix'e veya başka bir platforma ayarlamak gibi, o frekans zaten var, sizde çalışmıyorsa uyumlu olmadığınızdan... gibi.
21 gün size yönelik böyle bir çalışma yapmam şeklinde bir paket bu. 
Healy cihazıyla yaşam alanınıza bolluk bereket titreşimine uyumlu - onu çekecek - frekans gönderilirken aynı zamanda her konuda bolluk bereket ve açılımlar sağlamak üzere olumlama ve his yüklemesi de yapıyorum. Sadece onay vermeniz yeterli, eş zamanlı veya canlı bir çalışma değil. Ailenize niyet ederek - kendi adınız yerine, "Ailem" diyerek - de tek bir çalışmaya dahil olabilirsiniz. 




Bu pakette Eylül ayında başlattığım 21-Günlük minik video çalışmalar var. 
"Ne olursa hayatımız bugün olduğundan daha iyi olur?" sorusuyla başlayan ve 21 videodan oluşan bir Yaşamı İyileştirme Programının içinden arzu ettiğiniz çalışmaları tek tek seçebileceğiniz bir paket. Detayları blogda önceki paylaşımlarda mevcut. Program her güne 1 video 1 çalışma olarak hazırlanmış olsa da arzu ettiğiniz sayıda video seçebilirsiniz.

Yıllar içinde biriktirdiğim yaşama keyif ve kolaylık katma yollarımı, uzun uzun zaman harcamak istemeyenler için hap yapıp toptan ortaya döktüm. Ho'oponopono da var bunun içinde.



Access Bars Seansı: Bir önceki paylaşımda detaylıca anlattığım bir enerjetik arınma çalışması. Sadece yüzyüze yapılabiliyor. Bir saatten biraz fazla sürüyor. Sistemin kurucularının tarifiyle "En kötü ihtimalle güzel bir masaj almış gibi olursunuz; en iyi ihtimalle yaşamınız değişir." Bu arada masaj deyince enerjetik masaj. Parmaklar sadece başın belli noktalarında sabit duruyor; masaj hareketleri yok.




Bu paketten yaşadığınız evi, iş yerini, aracı birikmiş durgun enerjilerden, daha önce yaşanmış sıkıntıların, hastalıkların, kavga gürültünün enerjik izlerinden, hatta gelen gidenin bıraktığı size ait olmayan duygulardan arındırmaya yönelik bir defalık bir çalışma içeriyor.
Ben her misafir geldikten sonra evime uygularım mesela bunu. Sigara dumanı sinmiş evi havalandırmak gibi de düşünebilirsiniz. Temizlenen alana da sevgi, neşe, bereket, sevinç - ve istenirse kişiye özel - enerjilerin davet edilmesi şeklinde yapılan bir çalışmadır. Evin kapısının işaretlendiği geometrik bir şekil üzerinden uzaktan (kuantum alanda) yapılır. Diğer araçlar için de sembolik çizimler üzerinden.


Yılbaşı yaklaşırken tekrar duyurusunu özel olarak yaparım ama hazırlayınca dayanamadım şimdiden buraya koydum. Hediye edeceğiniz kişiye sizden her konu için böyle de bir kart gönderiyorum. Aşağıdaki Ho'oponopono için:


Bana hediye etseniz sevinirdim doğrusu :D

Mutlu Yıllar Hepimize!

No comments:

Post a Comment

Güncel Çalışmalar & Sürprizler

Bioritm Beauty Institute ile birlikte, onların harika ev sahipliğinde keyifli bir tanıtım toplantısı yaptık. 36 yıllık geçmişi olan Bioritm&...